- მარკეტინგის არსი, მიზანი და მისი განმსაზღვრელი კატეგორიები;
- მარკეტინგის სახეობები, მარკეტინგის საქმიანობის 3 დონე;
- მარკეტინგის ფუნქციები; ანალიტიკური ფუნქცია(ბაზრის შესწავლა);
- ბაზრის სეგმენტაციის არსი და შესაძლებლობების ანალიზი;
- ბაზარზე საქონლის პოზიციონირება;
- პროდუქტის სასიცოცხლო ციკლის ეტაპები;
- დისტრიბუცია;
- მარკეტინგული შესაძლებლობების შეფასება; სამიზნე ბაზრის შერჩევა;
- მომხმარებლის ტიპოლოგია;
- მარკეტინგული კომუნიკაციები;
- ბრენდინგი;
- მარკეტინგის დაგეგმვის სისტემა;
- მარკეტინგული სამსახურის ორგანიზაციის სისტემა;
- კონკურენციის ბუნების შეცვლის ტენდენცია;
- თანამედროვე მარკეტინგული კომპლექსი;
- მარკეტინგული გამოკვლევები; გამოკვლევათა ტიპები და ხერხები.
სრული კურსის ხანგრძლივობა 5 კვირა: 15 შეხვედრა ყოველ მეორე დღეს ( ხანგრძლივობა - 2 საათი). მეცადინეობას ატარებს უმაღლესად კვალიფიცირებული სპეციალისტი.
|
კურსის მიზანი: - მსმენელებისთვის მარკეტინგის საფუძვლების, მიზნისა, ამოცანების, დანიშნულების გაცნობა; - აღნიშნული მეცნიერებებისთვის საჭირო აზროვნების სტილის განვითარება.
სამიზნე აუდიტორია: ბიზნეს სფეროში საქმიანობის მსურველები, ბიზნესმენები, მომიჯნავე დარგების სპეციალისტები, თემით დაინტერესებული ნებისმიერი მსურველი;
მეთოდოლოგია: ლექცია, ინტერაქტივი, ვიდეო-პრეზენტაცია, ბრეინშტორმინგი, დისკუსია, პრაქტიკული მუშაობა, საშინაო დავალება, თემატური გამოკითხვა, შეფასების ტესტი.
შედეგები: - მონაწილეები მიიღებენ თეორიულ ცოდნას სასწავლო კურსის მიზნებიდან გამომდინარე. - გაეცნობიან პრაქტიკული მუშაობის სპეციფიკას; - ჩამოუყალიბდებათ აღნიშნული მეცნიერებებისათვის საჭირო აზროვნების სტილი, რაც უმნიშვნელოვანესია ნებისმიერი დარგის საფუძვლიანი შესწავლისა და პროფესიულ დონეზე გამოყენებისთვის;
|